Τρίτη 22 Απριλίου 2008

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΑ


Σήμερα ξύπνησα..ανάποδα!!!!!
…και μου φταίνε ΟΛΑ!!!
Θέλω κάτι να γράψω..

…αλλά δεν έχω τη διάθεση..
…Με χαλάνε οι υποχρεώσεις μου.
… Με χαλάει ο κόσμος.
…Με χαλάει η γκρίνια στη δουλειά.
…Με χαλάνε αυτοί που δεν είναι καθόλου επαγγελματίες.
..Με χαλάνε αυτοι που νομίζουν οτι τα ξέρουν ολα.
…Με χαλάνε αυτοί που δεν είναι ευγενικοί.
...Με χαλάνε αυτοί που νομίζουν οτι μπορούν να ελέγχουν την ζωή των άλλων.
…Με χαλάνε η πολιτικοί μας και οι ειδήσεις.
…Με χαλάει ο Φανατισμός σε κάθε είδους έφραση.
…Με χαλάνε οι μετανάστες που το παίζουν Έλληνες.
…Με χαλάει όταν μου καίνε τη σημαία.
…Με χαλάει η μαγκιά και το ψέμα.
..Με χαλάνε οι δηθεν...
…Με χαλάει η κλήση που πήρα σήμερα.
..Με χαλάνε οι δήθεν και οι κάποιοι.
..Με χαλάνε αυτοι που θελουν να δείχνουν αλλο απο αυτό που είνα.
…Με χαλάει.. οσοι με χαλάνε…
























Η ΦΥΛΑΚΗ
Μια φυλακή σε προσμένει όταν φοβάσαι
αυτό ψυχή μου να θυμάσαι.
Μια Κυριακή που πεθαίνει μην τη λυπάσαι
αν αγαπάς ο ίδιος θα’ σαι
Παίζει ο πόνος τα βράδια με την καρδιά σου
κυνηγάει τα δάκρυά σου
κι όταν στο δρόμο σου θα ‘βρεις
παλιά φιλιά σου
βάλτα στην αγκαλιά σου.
Αν η ψυχή είχε φωνή
και μπορούσε να μιλάει
κάνε πιο κει θα ‘χε πει
στο κορμί που την χαλάει
Αν η ψυχή είχε πιει
και μπορούσε να γελάει
κάνει πιο κει θα ‘χε πει
στο κορμί που την ξεχνάει.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ































Hit Counter
Hit Counter

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα ξύπνησα..ανάποδα!!!!!
…και μου φταίνε ΟΛΑ!!!
Το κακό είναι ότι κάθε μέρα ξυπνάω ανάποδα και με πειράζουν όλα αυτά. Τα ψέματα,οι πολιτικοί, οι δήθεν... αυτοί που άλλο δείχνουν και άλλο είναι... (αλλά προσαρμόζομαι για να μη δυστυχίσω και να προσπαθήσω να τον αλλάξω όσο είναι στο χέρι μου). Αυτός είναι ο κόσμος μας, με τα στραβά και τα ανάποδα για να βλέπουμε την διαφορά. Όμως όταν με πιάνει αυτή η απαισιοδοξία σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να περιμένουμε το θαύμα για να γίνει ιδανικός αλλά να απολαμβάνουμε τις στιγμές που συναντάμε την αλήθεια,την ευγένεια...Αλλιώς θα πεθάνουμε δυστυχείς!!!
chris